Studia
Kde vás najdu?
Pro kontakt a mapu, kde najdete naše studia, mrkněte na sekci "Kontakt" na našem webu.
Jak se k vám nejlépe dostanu?
Do Karlína dojdete za 5 minut od metra Křižíkova, do 10 minut od metra Florenc, nebo za 3 minuty od zastávky tramvaje Karlínské náměstí. Od Holešovic máte nejbližšší stanice metra Vltavská a Nádraží Holešovice, z obou je to do 10 minut pěšky. Nejbližší zastávka tramvaje je Dělnická, ze které k nám dojdete za 5 minut.
V kolik hodin studio otvírá a v kolik zavírá?
Studia otvíráme vždy půl hodiny před první lekcí a zavíráme půl hodiny po poslední.
Můžu přijet do studia na kole?
V Holešovicích si kolo zaparkujte přímo v prostorách recepce na závěsné háky k tomu určené. V Karlíně bohužel takovou možnost nemáme a kolo tedy musí zůstat přivázané na ulici.
Máte ve studiu zamykací skříňky?
Najdete u nás rozdělené pánské a dámské šatny s dostatečným počtem uzamykatelných skříněk. Cennosti vysoké hodnoty i přesto doporučujeme s sebou do studia nebrat.
Je ve studiu sprcha?
Ano, sprchy jsou vám po lekci plně k dispozici v obou studiích. Na recepci je možné si půjčit ručník.
Můžu si u vás dát nějaké občerstvení?
Na recepci vám rádi uvaříme výbornou kávu nebo čaj. Nabídnout můžeme také rozlévaný mošt a několik druhů tyčinek. Filtrovaná kohoutková voda je u nás vždy zdarma.
Můžu si vzít s sebou na lekci dítě?
Naše prostory jsou zkolaudovány pouze pro osoby od 15 let. Není tedy možné si s sebou na lekce brát děti mladší 15 let, ani je nechávat čekat na recepci.
Dají se vaše sály pronajmout?
Ano, všechny naše sály se dají pronajmout. Pokud máte o pronájem zájem, vyplňte prosím formulář na webu a my se vám ozveme.
Jsou vaše sály klimatizované?
Ano, všechny naše sály jsou vybaveny klimatizacemi, aby byla při lekcích vždy příjemná teplota.
Lekce
Jaké lekce nabízíte?
Nenajdete u nás nepřeberné množství jógových lekcí, ve kterých je složité se zorientovat. Jóga je jen jedna, a proto máme lekce rozděleny pouze na dva typy. Light je jemnější, protahovací jóga, Deep silovější a rychlejší lekce, na kterou je dobré mít už nějaké předchozí zkušenosti. Dále nabízíme lekce v anglickém jazyce, jógu pro těhotné a speciální kurzy a tematické lekce.
Jaká je kapacita lekcí?
Kapacita lekcí je omezena tak, aby měl každý kolem sebe dostatečný prostor a komfort. Na klasické lekce je to maximálně 18 osob. Nikoho bez rezervace a nad kapacitu lekce tedy nemůžeme do sálu pustit, aby sály nebyly přeplněné a všichni se u nás cítili dobře.
Jsou lekce vhodné i pro těhotné?
V rozvrhu najdete lekce speciálně určené pro těhotné, ale pokud se cítíte dobře a máte cvičení schválené lékařem, můžete zajít i na lekce Light. Vždy na svůj stav prosím upozorněte lektorku, aby vám cviky přizpůsobila. Jóga v těhotenství je doporučována od ukončeného prvního trimestru. Pokud si nejste jistá intenzitou cvičení nebo třeba tím, kdy před porodem přestat cvičit, obraťte se na naše zkušené lektorky nebo vašeho ošetřujícího lékaře.
Máte v sálech k zapůjčení jogamatky a jiné pomůcky?
Ano, v každém sále najdete dostatečné množství jogamatek, bločků, bolstrů, pásků a dalších pomůcek, které můžete zdarma na lekcích využívat. Pokud tedy svoji jogamatku nemáte, nebo si ji zapomenete, není to žádný problém. Naše jógamatky se desinfukují po každé lekci a v pravidelných intervalech probíhá čištění veškerých pomůcek profesionálními přípravky.
Co si mám s sebou vzít na lekci?
Na lekci nepotřebujete nic speciálního, stačí pohodlné oblečení na cvičení, ostatní máte k dispozici u nás. Jóga se cvičí bez bot. V chladnějších měsících můžete cvičit v ponožkách.
Jsou lekce vhodné i pro začátečníky?
Určitě ano. Pro začátečníky doporučujeme lekce Light, které jsou pomalejší.
Co jsou tematické lekce a jak je můžu rezervovat a platit?
V rozvrhu najdete pravidelně speciální 90 nebo 120minutové tematické lekce, na kterých proberete do hloubky dané téma a propojíte ho s jógovou praxí. Témata lekcí jsou např. aromatrapie, yin jóga, mindfullness nebo jóga pro sportovce. Tematické lekce není možné hradit pomocí karty Multisport, pro rezervaci je nutná jednorázová platba, nebo dostatečný kredit.
Kde najdu nabídku seminářů a jak je můžu rezervovat a zaplatit?
Aktuální nabídku našich kurzů a seminářů naleznete na webu. Semináře ani kurzy nejde uhradit pomocí kreditů nebo karty Multisport.
Je možné si u vás uschovat vlastní jogamatku, když chodím pravidelně?
Bohužel nemáme ve studiích tak veliké skladovací prostory, abychom vám byli schopni jogamatku uschovat.
Rezervace
Můžu přijít na lekci bez rezervace?
Většina lekcí je plně obsazena, není proto možné dorazit bez rezervace. Nad kapacitu lekcí bohužel nikoho do sálů nemůžeme pustit. Dbáme na komfort všech cvičících a lekce nepřeplňujeme.
Jak můžu zrušit svoji rezervaci?
Rezervaci zrušíte jednoduše ve svém profilu. Je ovšem nutné dodržet časový limit, do kdy je možné před začátkem lekce rezervaci zrušit. Kompletní podmínky najdete na našem webu.
Do kdy můžu zrušit svoji rezervaci?
Ranní lekce mají limit pro zrušení rezervace do 21:00 předchozího dne, ostatní lekce pak pět hodin před jejich začátkem.
Co to znamená být náhradník?
Na plně obsazenou lekci máte možnost rezervovat se na místo náhradníka. Pokud někdo z dané lekce v řádném limitu svoji rezervaci zruší, dorazí vám SMS zpráva a email, že s vámi na lekci počítáme. Pokud žádná zpráva nedorazí, vaše rezervace na čekací listině bude zrušena a neovlivní to nijak hodnotu vašeho kreditu nebo depozitu.
Jsem náhradník, do kdy nejpozději se dozvím, že se dostanu na lekci?
Pokud někdo z dané lekce v řádném limitu svoji rezervaci zruší, dorazí vám SMS zpráva a email, že s vámi na lekci počítáme. Pro ranní lekce nejpozději do 21:00 předchozího dne, pro ostatní 5 hodin před lekcí.
Jsem náhradník, ale nakonec nemůžu dorazit. Mám možnost rezervaci zrušit?
Pokud máte rezervované místo náhradníka, doporučujeme s lekcí počítat a v den lekce u sebe mít věci na převlečení.
V případě potřeby rezervaci zrušíte jednoduše ve svém profilu. Pokud už vám přišla SMS a email, že s vámi na lekci počítáme (tzn. někdo se z lekce odhlásil a uvolnil místo), platí stejná pravidla jako při klasické rezervaci - pro zrušení je potřeba dodržet časový limit.
Jestliže k uvolnění místa došlo méně než hodinu před limitem pro zrušení rezervace (například pár minut před vypršením limitu), máte na její zrušení vždy celou hodinu.
Mám kartu Multisport, jak si mám poprvé rezervovat lekci?
Pokud máte Multisport kartu a chcete ji využívat na vstupy na lekce, je potřeba ve svém profilu nahrát vratný depozit (pozor, nikoli kredit ani jednorázový vstup). Ten slouží jako záloha, kterou vám při vaší návštěvě a načtení Multisport karty zase vrátíme na účet ve vašem profilu. Pak si budete moci vytvořit rezervaci další.
Pokud byste nedorazili, depozit propadne a pro novou rezervaci si budete muset nabít depozit nový.
Pokud chcete vytvořit víc rezervací, musíte mít nahraný příslušný počet depozitů (na dvě rezervace dva depozity, tzn. 480 Kč a tak dále). Pravidla a detailní návod pro používání karet Multisport najdete na našem webu.
Nemám dostatečné množství kreditu na rezervaci, ale nechci si dokupovat v plné výši další. Co teď?
Částku, která vám chybí do výše zaplacení rezervace jedné lekce (240 Kč), si můžete doplatit na našich recepcích. Bohužel online lze hradit pouze celá částka.
Platba za lekce
Jakými způsoby je možné platit za lekce?
Lekce je možné uhradit následujícími způsoby:
- jednorázovou platbou online přes platebí bránu GoPay
- dopředu hotově na recepci
- pomocí předplaceného kreditu (víc informací na webu)
- s využitím karty Multisport (víc informací na webu)
Na jednorázový vstup nebo platbu kreditu lze také využít Pluxee a Up eBenefity (pouze osobně na recepci). Papírové benefitní poukázky bohužel nepřijímáme. Při platbě benefitními kartami (Sodexo Flexipass, Up eBenefity) vám ovšem ke kreditu nepřičteme bonusovou částku.
Poslední možností je platba na fakturu, kde můžete využít program Benefit Plus, Edenred, FKSP nebo proplacení sportovní aktivity zaměstnavatelem.
Chci využít benefitní programy na sportovní aktivity (od zaměstnavatele, FKSP, Edenred, Benefit Plus), jak to mohu udělat?
V takovém případě vám vystavíme fakturu na proplacení kreditů na lekce. Napište nám prosím email na info@moodyoga.cz s údaji, které váš zaměstnavatel nebo poskytovatel benefitního programu pro vystavení faktury vyžaduje.
Mám Multisport kartu, mohu ji u vás využít na rezervace lekcí?
Ano, Multisport karty přijímáme. Podmínkou pro rezervaci je nahraný vratný depozit ve vašem profilu (pozor, nikoli kredit ani jednorázový vstup). Ten slouží jako záloha, kterou vám při vaší návštěvě a načtení Multisport karty zase vrátíme na účet ve vašem profilu. Pak si budete moci vytvořit rezervaci další.
Pokud byste nedorazili, depozit propadne a pro novou rezervaci si budete muset nabít depozit nový.
Pokud chcete vytvořit víc rezervací, musíte mít nahraný příslušný počet depozitů (na dvě rezervace dva depozity, tzn. 480 Kč a tak dále). Pravidla a detailní návod pro používání karet Multisport najdete na našem webu.
Musím mít lekci zaplacenou dopředu, nebo můžu zaplatit až ve studiu?
Rezervace na lekci je platná pouze v případě, že je zaplacená předem (jednorázově, z kreditu, nebo depozitu). Pokud lekce nebude zaplacena předem, systém takovou rezervaci stornuje. Po zadání rezervace je nutné lekci uhradit maximálně do jedné hodiny.
Jaké benefitní poukázky ve studiu přijímáte?
Na jednorázový vstup nebo nezvýhodněný kredit (ke kreditu vám nepřičteme bonusovou částku) lze použít Pluxee a Up eBenefity. Papírové benefit poukázky bohužel nepřijímáme.
Můžete také využít program Benefit Plus nebo Edenred, ale pouze v případě platby na fakturu. V takovém případě nám prosím napište email na info@moodyoga.cz s údaji, které váš zaměstnavatel nebo poskytovatel benefitního programu pro vystavení faktury vyžaduje.
Dostal/a jsem poukaz na lekce, jak ho mohu využít?
Pokud k nám ještě nechodíte, založte si profil (v rezervačním systému), pošlete nám poukaz na email info@moodyoga.cz a my vám přičteme příslušný počet kreditů. Pokud k nám už chodíte, můžete poukaz uplatnit i na recepci.
Multisport a depozit
Co je to depozit a k čemu slouží?
Depozit je vratná záloha (ve výši ceny lekce) na rezervaci vstupu s kartou Multisport (pozor, v systému je označen jako "Multisport depozit", nikoli kredit). Pokud depozit nahraný nemáte, systém vaši rezervaci po jedné hodině automaticky smaže.
Při vaší návštěvě a načtení Multisport karty vám depozit vrátíme na účet v profilu v rezervačním systému. Pak si budete moci vytvořit rezervaci další. Pokud byste nedorazili, depozit propadne a pro novou rezervaci si budete muset nabít depozit nový.
Pokud chcete vytvořit víc rezervací, musíte mít nahraný příslušný počet depozitů (na dvě rezervace dva depozity, tzn. 480 Kč a tak dále). Pravidla a detailní návod pro používání karet Multisport najdete na našem webu.
V jaké výši mám mít nahraný depozit?
Na jednu rezervaci je potřeba mít nahraný vratný depozit ve výši ceny lekce, tzn. 240 Kč. Při vaší návštěvě a načtení Multisport karty vám depozit vrátíme zpět na účet ve vašem profilu v rezervačním systému. Pak si budete moci vytvořit rezervaci další. Pokud byste nedorazili, depozit propadne a pro novou rezervaci si budete muset nabít depozit nový.
Pokud chcete vytvořit víc rezervací, musíte mít nahraný příslušný počet depozitů (na dvě rezervace dva depozity, tzn. 480 Kč a tak dále). Pravidla a detailní návod pro používání karet Multisport najdete na našem webu.
Jak funguje vstup na Multisport kartu?
Pro rezervaci lekce je nutné mít nahraný vratný depozit. Na recepci se pak prokážete vaší Multisport kartou. Pokud nemáte Multisport mobilní aplikaci, ve které je ověřená identita, je nutné předložit i doklad totožnosti. Recepční si vaši kartu načte a pokud je vše v pořádku, depozit se vám okamžitě vrátí na účet v rezervačním systému. Budete si tak moci vytvořit rezervace další. Pokud si chcete zarezervovat víc lekcí najednou, je nutné mít nahraný příslušný počet depozitů.
Co se stane, když si zapomenu kartu Multisport?
V takovém případě bude pro úhradu lekce použit nahraný depozit. Rezervaci v tomto případě už nelze na recepci zrušit.
Co když nemám platnou Multisport kartu nebo už byla v daný den využita jinde?
V takovém případě bude pro úhradu lekce použit nahraný depozit. Rezervaci v tomto případě už nelze na recepci zrušit.
Jaká je platnost depozitu a jak ji mohu prodloužit?
Platnost depozitu je šest měsíců od jeho zakoupení. Každým vstupem s Multisport kartou se platnost depozitu automaticky prodlužuje vždy na dalších šest měsíců.
Můžu získat depozit zpět, když už mi propadl?
Po uplynutí platnosti (šest měsíců) už není možné depozit získat zpět. Pokud z jakéhokoliv důvodu nadále nemůžete lekce v MOODu navštěvovat, váš platný depozit vám vrátíme na bankovní účet. O vrácení požádejte pomocí formuláře. Peníze vám odešleme do dvou týdnů. Vracení depozitu probíhá pouze bezhotovostně převodem na účet.
Můžu získat svůj depozit zpět, když už nebudu v MOODu využívat kartu Multisport?
Pokud z jakéhokoliv důvodu nadále nemůžete lekce v MOODu navštěvovat, váš platný depozit vám vrátíme na bankovní účet. O vrácení požádejte pomocí formuláře. Peníze vám odešleme do dvou týdnů. Vracení depozitu probíhá pouze bezhotovostně převodem na účet.
Můžu využít depozit na úhradu lekce, když už nemám kartu Multisport?
Ano, depozit lze na zaplacení lekce využít. Rezervujte si lekci jako obvykle, depozit bude automaticky stržen na její úhradu.
Je možné převést depozit na kredit a obráceně?
Bohužel, z účetních důvodů nelze kredity a depozity zaměňovat. Depozit je vratná záloha, kredit je forma platby. Nelze je tedy převádět mezi sebou.
Můžete ale kredit využívat na rezervování lekcí stejně jako depozit. Při každém načtení Multisport karty se vám vrátí na účet ve vašem profilu. Jediný rozdíl je v tom, že kredit není vratný, a budete ho tak v budoucnu muset použít na úhradu lekce. Třeba až vám skončí platnost Multisport karty.
Co mám dělat v případě chybného zakoupení kreditu místo depozitu?
Z účetních důvodů vám nemůžeme kredit změnit na depozit. Depozit je vratná záloha, kredit je forma platby. Můžete ale kredit využívat na rezervování lekcí stejně jako depozit. Při každém načtení Multisport karty se vám vrátí na účet ve vašem profilu. Jediný rozdíl je v tom, že kredit není vratný, a budete ho tak v budoucnu muset použít na úhradu lekce. Třeba až vám skončí platnost Multisport karty.
Mám studentskou/dětskou kartu Multisport, můžu ji využít?
V MOODu přijímáme kromě klasické nebo FKSP Multisport karty také studentské.
Kredit
K čemu slouží kredity?
Kredit je jedna z možností, jak můžete hradit lekce jógy. Po vytvoření rezervace se vám automaticky odečte, a nemusíte tak platit každou lekci zvlášť. Oproti jednorázovým platbám je navíc zvýhodněný, k nahrané částce vám přičteme bonusovou částku (neplatí v případě platby benefitními kartičkami Sodexo Flexipass nebo Up eBenefity). Další informace o kreditu najdete na našem webu.
Proč je výhodné koupit si kredit?
Pořízení kreditu doporučujeme těm, kdo do MOODu chodí pravidelně. Kredity jsou zvýhodněné - k nahrané částce dostanete bonus podle tabulky na webu. Vaše vstupy na lekce jsou tedy levnější než při jednorázové platbě.
Jak si můžu koupit kredit?
Kredity můžete zakoupit jak u nás na recepcích, tak přímo ve vašem profilu v rezervačním systému přes platební bránu.
Na recepci můžete kredit zaplatit hotově, kartou či benefitními kartami od Pluxee a Up Benefity (v případě platby benefitními kartičkami vám ovšem ke kreditu nepřičteme bonusovou částku).
Jakou výši kreditů si mohu koupit?
Vybrat si můžete ze třech variant podle tabulky na našem webu.
Jakou má kredit platnost?
Čím více si dobijete, tím je platnost kreditu delší. Přesné podmínky najdete na našem webu.
Jak můžu platnost kreditu prodloužit?
Pokud se blíží expirace kreditu, upozorníme vás na to emailem. Platnost kreditu je možné prodloužit tím, že si dobijete další (stačí nejnižší částka 1.100 Kč). Platnost i toho stávajícího se prodlouží na stejné období, jakou má nově nahraná částka.
Když mi kredit propadne, mohu ho dostat zpět?
Bohužel, po vypršení platnosti kreditu není možné expirovaný kredit vrátit.
Můžete mi vrátit peníze za kredit, když ho nezvládnu využít?
Zakoupený kredit je nevratný. Kredit má určenou dobu platnosti, ve které je potřeba ho vyčerpat. Pokud ho vyčerpat nezvládnete, je možné jeho platnost prodloužit zakoupením dalšího.
Můžeme využívat jeden kredit pro více osob?
Bohužel. Kredit je vždy připsán na jeden účet. Jeden účet je pak možné využívat jen jednou osobou.
Je možné převést kredit na depozit a obráceně?
Z účetních důvodů nelze kredity a depozity zaměňovat. Depozit je vratná záloha, kredit je forma platby. Nelze je tedy převádět mezi sebou.
Pokud chcete použít depozit na úhradu lekce, není v tom žádný problém.
Pokud jste si dobili kredit místo depozitu a chcete využívat kartu Multisport, kredit můžete využívat na rezervování lekcí stejně jako depozit. Při každém načtení Multisport karty se vám vrátí na účet ve vašem profilu. Jediný rozdíl je v tom, že kredit není vratný, a budete ho tak v budoucnu muset použít na úhradu lekce. Třeba až vám skončí platnost Multisport karty.
Nemám dostatečné množství kreditu na rezervaci, ale nechci si dokupovat v plné výši další. Co teď?
Částku, která vám chybí do výše zaplacení rezervace jedné lekce (240 Kč) si můžete doplatit na našich recepcích. Bohužel online taková platba provést nelze.
Mám zaplacenou jednorázovou platbu přes GoPay, rezervaci lekce jsem ale včas zrušil/a. Vrátí se mi peníze na účet?
Platba se vám nevrátí na bankovní účet, ale promění se v kredit. Ten najdete ve svém profilu v rezervačním systému a můžete ho využít na rezervaci jiné lekce.